سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

در وحدت این ابرها

                             نه آسمان می بارد نه ستاره ای

دستی بر آسمان می کشم و

                                 می دانم

                                       صاف نمی شود این زندگی مجعد

           از گره هایش

                     تسبیحی ساخته ام

                                           ذکر می گویم

                       ذکر خیرت ...

     در نبودنت زده ام

                         بیشتر حرفهایم را

   آنگاه که به من نزدیکتری 

                                           شعری می خوانم

             شیپوریهای باغچه می نوازند

                                          بوی خنده می آید

                    خنده همسایه

ضعف بدنم را می گیرد

پدر میگوید:

                 دیگر عشقی نمانده

    بغضت را با نان بخور

                                    تا سیر شوی!

                                        مصلوب

نظرات 1 + ارسال نظر
فرهود (مصلوب) سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.masloub-fs.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنونم از اینکه به من لطف داری و از شعر های بنده خوشت آمده .خوشحالم که این اتفاق افتاده و به من سر می زنی. لطفا انتهای شعرها آدرس وبلاگ من را هم بنویس تا دوستان بیشتری پیدا کنم.
باز هم ممنون از لطفت.
سبز و بر قرار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد