سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

خدایی که در این نزدیکیست ...

                  

                دلم گرفته

                                         دلم عجیب گرفته است

                   و هیچ چیز

                              نه این دقایق خوشبو که روی شاخه نارنج می شود خاموش

           نه این صداقت حرفی که در سکوت میان دو برگ این گل شب بوست ...


                                                   نه هیچ چیز مرا از هجوم خالی اطراف نمی رهاند...
                                                                                                                                        
                                و فکر میکنم
                                               که این ترنم موزون حزن تا به ابد
                                                                                      شنیده خواهد شد...



خدایا دلم خیلی گرفته ... همه  چی دست توئه ... می دونم که تنهامون نمی زاری... خدایا همه ی امیدمون تویی، امیدمونو  نا امید نکن...
نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
نبینم دلگیر باشی...
برات دعا میکنم و بدون خدا هم کمکت میکنه ..
خدا بندهاش رو تنها نمیگذاره .. اصلا دلش نمیاد اینکارو بکنه ..
نمی دونم چه مشکلی هم برات پیش اومده ..
منم برای شفاش دعا میکنم .. ان شالله به همین ماه عزیزی که توش بودیم و ماه رمضان خدا شفاش میده .. میدونم خیلی سخته ..
اینجا خیلی دلگیره .. چرا این همه سیاهی و تاریکی ؟

موفق باشی

علی اکبر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خیلی ناراحت شدم وقتی فهمیدم که یه مشکل ی توی زندگین بوجود اومده .. این آهنگ هم که گذاشتی آدم سخت می بره تو فکر ..
حتما دعا میکنم .. منم روزای سخت این شکلی رو گذروندم ..
موفق باشی

سلام.. ممنون از همدردی تون... شمام موفق باشید.

دوست تو ‌مریم چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

هر گاه خداوند تو را به لبه پرتگاه هدایت کرد به او اعتماد کن. زیرا یا تو را از پشت می گیرد و یا به تو پرواز می آموزد.

نگران نباش رویا ی عزیز.خدا ان شاءالله خودش گره از مشکلت باز می کنه .مریضت شفا پیدا می کنه. دلتو شاد می کنه دوست گلم. منم به نوبه ی خودم دعاش می کنم.

نبینم دیگه غمگینیا..باشه؟ -;{@

مرسی مریم جان، تو همیشه پر از انرژی مثبتی ... ممنونم که به وبلاگم سر زدی... ایشالا توام به همه ی خواسته های قلبیت برسی...

موفق و پیروز باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد