سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

سیب

تو به من خندیدی و نمی دانستی، من به چه دلهره از باغچه همسایه ، سیب را دزدیدم


                                   تو به من خندیدی
                     
و نمی دانستی

                                              
من به چه دلهره از باغچه همسایه

                                                                                    
سیب را دزدیدم

                    
باغبان از پی من تند دوید

                                        
سیب را در دست تو دید

                                                                     
غضب آلود به من کرد نگاه

               
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

                                                                     
و تو رفتی و هنوز

                         
سال ها هست که در گوش من آرام آرام

                                                               
خش خش گام تو تکرار کنان

                            
می دهد آزارم

                                  
و من اندیشه کنان غرق این پندارم

     

                                           که چرا

                                                   خانه کوچک ما
                                                                 
سیب نداشت ...


" یادگاری از یه دوست خوب "

نظرات 1 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ب.ظ http://ahange-eshgh.blogsky.com

خیلیزیبا بود
تواین یک ماه تاثیر گذارترین قطعه ای بود که خوندم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد