سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

خداحافظ ای رویای ناب ...

دو خط موازی !



احمقانه است که برای رساندن این دو خط به هم دستمون رو بلرزونیم .

 دیگه خودم رو فریب نمیدم و توی خیال به  دنبال انتها نمیگردم .

تمام شد ...

" سکانس انتهائی اینجاست "

  خورشید من این بار در وسط آسمان غروب میکند .


خداحافــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــظ . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
me پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://mlove.blogfa.com

خداحافظ اینجا بسی من غریبم
منم تو تویی من- منم تو تویی من
تو را دوست دارم خداحافظ ای من
به حق می سپارم خداحافظ ای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد