سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

۱۳ به در ...

در روز طبیعت، نحسی 13 را به در کنیم...

"متاهلان گرامی دقت داشته باشن که از گره زدن سبزه ها جداً خودداری کنن"

نظرات 2 + ارسال نظر
دارینوش جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://fly.blogsky.com

سلام.
مجردا اشکال نداره ؟؟

♥♥♥ پیروز ♥ پروانه ♥♥♥ دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://Piroozvictorian.blogfa.com

♥♥♥ پیروز ♥ پروانه ♥♥♥
سلام عزیز مهربان....خوبی؟؟؟؟؟
من یه آپ کردم که چندتا سوال مهم گذاشتم که دوست دارم بیای و جوابشو بگی...
ممنون میشم....راستی دوس دارم توی نظرات توی لیست اول باشیا.... و میدونم حتما اول میشی...
منتظرم بای بای.....
•*...*•.
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .......•*..*•. .•*...
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
★★★♥♥♥ پیروز ♥ پروانه ♥♥♥★★★
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. منتظرحضور دلگرمت هستم......
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد