سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

فال قهوه


نمی دانم ،

            آسمان ابریست

یا دل من گرفته !؟

                          این شب تاریکتر از من و

                                                   من تلخ تر از

                                                                   قهوه در دستم     

زیر این تلخی

                 جستجو کردم نامت را

غافل از آنکه ،

                 رفته بودی

از ته این فنجان

                     شاید

                                   به فنجان دیگری ...

و من،  هم میزدم

                       حسرت را

نمی دانم ،

             باران می بارد

                               یا  چشمان من خیس است

                                                              می توان   

                                                             یادگاری نوشت       

                                                      بر گونه های من و  پنجره 

افتاده ته این فنجان

                           عکس کرکسی

                                             اما

                                           تو کبوتر تصور کن.

 

                                                                     مصلوب