سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

سرنوشتستان

.:: دلی که از بی کسی غمگین است، هر کسی را می تواند تحمل کند ::.

خدا جون عاشقتم...

سلام دوستان، از خوشحالی دارم بال در می یارم...

این دسته گل تقدیم به خدای خوبم، خدا جون کاش از خودم چیزی داشتم تا می تونستم بهت تقدیم کنم... میدونم که کار ما آدما خنده داره... چیزی رو بهت اعطا می کنیم که خودت بهمون هدیه دادی... اما ...

تقدیم با عشق...

باورم نمیشه، خدااااااااااااااااایا خیلی دوست دارم، خدایا واقعا تکی، نمی دونم چه طوری شکر این همه مهربونیتو به جا بیارم، این اتفاق واسه من کمتر از معجزه نیست... 


خدااااااااااااااااااااااااااااااایا دووووووووسسسسسسسسسست دااااااااااااااااااارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد